Efektivní vzdělávání v digitální době

V digitální době občas zapomínáme na naše zaměstnance a zaměřujeme se jen na moderní technologie, programy a softwary. Článek na internetovém serveru Training Magazine se zaměřuje na tuto problematiku a na to, jak nezanedbávat naše zaměstnance v oblasti školení a sebevzdělávání.

skoleniNyní, více než kdy jindy, je důležité stanovování cílů a hodnocení výkonu zaměstnanců. Klíč úspěchu školení zaměstnanců spočívá v kombinaci tradiční a digitální vzdělávací strategie s cílem maximalizovat sílu našich zaměstnanců a našich technologií. Ale proč jsou důležitá tato školení? Jak to můžeme udělat efektivně? A jak víme, že to funguje?

Studie prokázaly, že dobře naplánované a vyhodnocené školení zaměstnanců může přinést pro společnost velmi mnoho. U zaměstnanců, kteří mají příležitost se vzdělávat je méně pravděpodobné, že dají výpověď, než ti, kteří se vzdělávat nemohou. Abyste se vyvarovali ztrát zaměstnanců je, potřeba přijmout efektivní tréninkový plán, který umožňuje vedení společnosti plánovat a vyhodnocovat výkon zaměstnanců.

Společnosti by měly vzít v úvahu následující:
Jaké školení strategie funguje nejlépe pro naši společnost nebo agenturu? Typ tréninku, který vyhovuje potřebám vaší firmy nebo agentury závisí na vašem obchodním modelu a zaměstnancích. Příklad: Pokud jsou vaši zaměstnanci školeni v oblasti digitálních marketingových nástrojů a mají již základní znalosti o SEO a sociálních médiích, nebudou potřebovat praxe jako ti, které nemají zkušenosti s využitím těchto technologií.

skoleniJak můžete zlepšit stávající strategii školení?
Můžete mít strach se do změny pustit, ale v dlouhodobém časovém horizontu se to vaší společnosti vyplatí. Budete určitě potřebovat, aby někdo „cizí“ poukázal na vaše chyby a motivoval ke změně. Pomůže určitě externí odborník.

Jak můžeme spojit tradiční školení s digitálním vzděláváním zaměstnanců?
Pokuste se odeslat anonymní on-line průzkum vašim zaměstnanců a zeptejte se jich, co se jim líbí a nelíbí na vzdělávání zaměstnanců ve společnosti.

Jak můžeme hodnotit výkonnost zaměstnanců?
Na konci školení, a také pak delší dobu po jeho uplynutí, si otestujte zaměstnance a zjištěte jak bylo školení efektivní a co přineslo.

Více se dočtete v celém článku: http://www.trainingmag.com/content/effective-training-digital-age

další články na téma: komunikace, lidské zdroje, HR, motivace, personalistika, vzdělávání, učení, tým